Strona
Głowna

Kategorie

REGULAMIN SKLEPU

 

 

DRODZY KLIENCI.


1. Prosimy o nieskładnie zamówień, których nie macie zamiar zrealizować, lub odebrać. W świetle prawa zamówienie złożone drogą elektroniczną  jest równoznaczne z zawarciem umowy i obliguje do odbioru i zapłaty za zamówiony towar !
2. W trosce o dobro użytkowników wszystkie IP oraz numery komputerów i czas transmisji są rejestrowane.
3. Sprzedajemy produkty nowe i używane ale bardzo dobrej jakości, W opisie produktu jest umieszczona informacja jeśli towar jest używany.

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW

 

WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU.


1. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie procesu rejestracji na stronie internetowej naszego sklepu.
2. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe sprawdzenie zamówienia.   
3. Zamówienia drogą elektroniczna można składać przez całą dobę natomiast telefonicznie 7-18.
4. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.
5. W przypadku większych zamówień zastrzegamy sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach, przy czym opłata za przesyłkę zostanie 

    pobrana tylko raz.
6. Ceny towarów znajdujących się w naszym sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
7. Wszystkie produkty prezentowane na naszych stronach internetowych są oryginalne.
8. Wystawiamy faktury VAT.
9. Państwa obowiązkiem jest sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze, w obecności kuriera. Wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego mającego w pełni zastosowanie do umów zawieranych na odległość z konsumentami: „W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika."
10. Przed odebraniem paczki Klient ma obowiązek, w obecności kuriera, otworzyć paczkę i sprawdzić stan towaru. W razie wystąpienia uszkodzeń, kupujący powinien zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody z datą odbioru paczki, który jest podstawą odpowiedzialności firmy kurierskiej za zniszczenie towaru.
11. Nasz sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych".

     Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich

     wykorzystywania do celów związanych z realizacją zamówienia.

12. Oferta produktów umieszczona na stronie sklepu internetowego ważna jest przez czas nieokreślony, zamówienia realizujemy do momentu wyczerpania się asortymentu.

 

Nasz sklep nigdy NIE udostępniał i NIE będzie w przyszłości udostępniać danych osobowych swoich klientów do celów INNYCH niż związanych z realizacją zamówienia

 

SPOSOBY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ.


-
Poprzez zakładkę zaloguj się następnie system podpowie Państwu jak dalej postępować,
- poprzez stronę sklepu internetowego - klikając w link dodaj do koszyka umieszczony przy produkcie. Po włożeniu wszystkich produktów do 

  koszyka - klikamy na przycisk Zamów.
- e-mailem - na adres podany w danych kontaktowych podając numer produktu, ilość, cenę, dane zamawiającego (firma / nazwisko, imię, ulica, 

  numer domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon lub adres e-mail) oraz adres dostawy (firma / nazwisko, imię, ulica, numer domu i

  mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon) jeżeli jest inny niż adres zamawiającego
- telefonicznie - dzwoniąc pod numer tel. podany w danych kontaktowych, podając numer produktu ,ilość, cenę, dane zamawiającego (firma /

  nazwisko, imię, ulica, numer domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon lub adres e-mail) oraz adres dostawy (firma / nazwisko, imię, ulica, 

  numer domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon) jeżeli jest inny niż adres zamawiającego.

 

FORMY PŁATNOŚCI I WYSYŁKI.

 


Za pobraniem - zapłacisz przy odbiorze przedstawicielowi firmy kurierskiej, który dostarczy Ci towar.

Jeżeli części nie są dostępne w naszym centralnym magazynie, a są dostępne w głównym magazynie Niemczech, wtedy musi nastąpić przedpłata na zakup części ze strony Państwa.
 
 

KOSZTY WYSYŁKI NA TERENIE POLSKI.

 

 

Koszt wysyłki jest rożny w zależności od gabarytów przedmiotu jego masy a także odległości na jaka ma zostać wysłany. Prosimy o kontakt w celu uzgodnienia kosztów wysyłki. Bądź odwiedzenie strony firmy kurierskiej z którą współpracujemy http://www.pocztex.pl/pocztex_cennik_uslug.php

 

 

POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA.


Wkrótce po złożeniu zamówienia prześlemy do Ciebie e-mailem informację o przyjęciu Twojego zamówienia (zawiera wybrane pozycje, adres dostawy, wartość towaru), prosimy o jego sprawdzenie i potwierdzenie.

Zastrzegamy sobie również prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia.

 

 

 


REALIZACJA ZAMÓWIENIA.


Na czas, po jakim paczka trafi do Twoich rąk składa się czas sprowadzenia towaru, jeśli nie jest on dostępny w naszym magazynie (podany na stronie internetowej naszego sklepu) i czas, jaki jest potrzebny poczcie lub kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Ciebie adres.
 
Termin otrzymania przesyłki = czas sprowadzenia towaru+ czas dostawy.
 
W dniu realizacji zamówienia wysyłamy list pocztą elektroniczną o dokonaniu wysyłki zamówionego towaru.

 

 

 

WARUNKI  DOSTAW.

 

Termin dostawy wynosi do 4 dni roboczych w przypadku towarów dostępnych na magazynie głównym, do 7 dni roboczych w przypadku towaru który musi zostać zamówiony.

Zamówienia realizujemy na terenie całej Polski, oraz EU. Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej z którą współpracujemy http://www.pocztex.pl/pocztex_cennik_uslug.php. lub na Państwa życzenie każdą inną firmą kurierską. Oprócz informacji o statusie Państwa zamówienia, dodatkowo wysyłamy informację na temat przesyłki od momentu wysłania towaru. W formularzu zamówienia prosimy podawać pełne dane Państwa wraz z aktualnym numerem telefonu, przedstawiciel firmy kurierskiej może z Państwem kontaktować się w celu ustalenia miejsca odbioru przesyłki.

 

 

 

 

USZKODZENIA TOWARÓW W TRANSPORCIE - GWARANCJA.
 

Towary uszkodzone w transporcie przyjmujemy tylko i wyłącznie na postawie sporządzonego protokołu szkody w obecności kuriera.
 

UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DODATKOWE INFORMACJE.

 

 

Informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji i możliwości sprzedaży do podmiotów, którym nie możemy odsprzedawać nowych oryginalnych części zamiennych MB, a wynika to z łączących nas umów serwisowych. Osoby takie oczywiście mogą kupić części pod warunkiem podpisania Oświadczenia, które zostanie do Państwa dostarczone drogą elektroniczną, po wcześniejszej weryfikacji przez naszego pracownika.

 

Treść Oświadczenia

 

Oświadczam/y, że będę/będziemy wykorzystywać oryginalne części do Marek

Daimler wyłącznie do napraw i konserwacji pojazdów Marek Daimler na terenie krajów UE i EFTA Daimler i nie będę/będziemy ich odsprzedawać podmiotom trzecim. Wyrażam/y wyraźną zgodę na przerwanie dostaw oryginalnych części do Marek Daimler w przypadku jakichkolwiek niezgodności.

 

Wzór Oświadczenia zostanie przesłany do Państwa drogą elektroniczną po wcześniejszej weryfikacji Państwa firmy, przez naszego pracownika.

 

DLA STAŁYCH KLIENTÓW PRZEWIDZIANE ATRAKCYJNE RABATY !!!!!!!!!!

 

 

 

ZWROTY I REKLAMACJE.

 

 

  1. Nasi klienci mogą dokonać zwrotu towaru w przeciągu 10 dni od daty jego sprzedaży. 
  2. Warunkiem skorzystania z takiego prawa jest zwrot towaru w stanie nie naruszony ( pudełko bądź opakowanie musi być w stanie nienaruszonym tzn. nie poplamione nie popękane nie otwierane etc.. ).
  3. Części elektryczne NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.
  4. W przypadku z całkowitej rezygnacji z zakupu, umowę między klientem a sprzedawcą uważa się za niezawartą.
  5. Informujemy, że spoczywa na nas obowiązek przyjęcia reklamacji i jej rozpatrzenia w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.
  6. Jeżeli dotyczy to klientów – przedsiębiorców obowiązujące prawo nie określa terminu, w jakim sprzedawca powinien ustosunkować się do roszczeń klienta.
  7. Okres obowiązywania gwarancji na nowe oryginalne części to 12 miesięcy, od daty zakupu.
  8. Kupujący jest zobowiązany – pod rygorem utraty roszczeń – do zawiadomienia sprzedawcy przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.

 

 

 

 

DZIĘKUJEMY I ZAPRASZAMY NA ZAKUPU DO NASZEGO SKLEPU.

.


Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie